Škodaverse
Zdroj obrázku: Škoda Auto

Mladoboleslavská Škoda představuje vlastní virtuální identitu Škodaverse

/
4 min čtení

Tradiční tuzemská automobilka, mladoboleslavská Škoda, představuje v rámci virtuálního světa metaverza vlastní prostor značky pojmenovaný Škodaverse. Dle vlastních slov dává příznivcům a zákazníkům nové příležitosti, jak objevovat elektromobilitu snadnou a hravou formou – a to včetně virtuální testovací jízdy modelem Škoda Enyaq Coupé RS iV.

Návštěvníkům Škodaverse jsou k dispozici další funkce, jako je galerie digitálních objektů Škoda NFT, zábavné hry či osobitá forma interakce s ostatními uživateli prostřednictvím vlastního avatara se skinem značky Škoda.

„Výlet do virtuálního prostoru Škodaverse otevírá fanouškům a návštěvníkům nové možnosti, jak se o naší značce dozvědět více a vytvořit si k ní silnější pouto. Přítomností v metaverzu potvrzujeme náš aktivní vztah k novým technologiím a inovacím a současně tím zvyšujeme atraktivitu mezi mladšími zákazníky, přesně v souladu s firemní strategií Next Level – Škoda Strategy 2030.“ říká Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast Prodeje a marketingu.

Škodaverse
Zdroj obrázku: Škoda Auto

Škoda ve 3D

Škodaverse je virtuální 3D svět založený na platformě Nemesis. Zájemci si při vstupu mohou upravit skin svého avatara do barev značky Škoda. Ve vitruálním prostředí mohou zájemci zkoumat nový model Enyaq Coupé RS iV, absolvovat s ním zkušební jízdu a dozvědět se více o elektromobilitě značky Škoda. Galerie Škoda NFT je pak úžasnou virtuální přehlídkou uměleckých děl v podobě tokenů NFT.

Za projektem stojí Diego Borgo, známý expert na metaverzum a tokeny NFT, který pomáhá předním světovým značkám se zapojením do nového webového prostředí. „Díky technologii blockchain můžeme nyní doložit vlastnictví digitálních aktiv, což bylo dříve prakticky nemožné. Představte si, že můžete vlastnit a vytvářet digitální objekty stejně jako ve fyzickém světě a také s nimi obchodovat. Tím ale možnosti nekončí. Webové rozhraní nyní vstupuje do éry metaverza. Je to místo, kde se lidé mohou prostřednictvím svých digitálních dvojníků – avatarů – ponořit do virtuálních 3D světů. Jedná se o další krok vpřed v oblasti digitálního propojení lidí. Možnosti jsou zde neomezené, a to jsme teprve na začátku,“ vysvětluje Borgo.




reklamní prostor

Napsat komentář

Your email address will not be published.

Předchozí článek

Čeští vědci zjišťovali, zda dětem škodí střídavá péče

Další článek

Internetoví podvodníci začali využívat videa zpracovaná umělou inteligencí. Buďte opatrní

Další čtení

Souhlas se soubory cookie pomocí Real Cookie Banneru