papírové tašky
Zdroj obrázku: Pixel-Shot / Shutterstock.com

Personalizované reklamní papírové tašky – proč jsou tak oblíbené?

6 min čtení

S tím, jak ze světa zmizely igelitové tašky, které byly doslova všudypřítomné po dlouhá desetiletí, vznikla díra na trhu. Tu bleskurychle zaplnily tašky papírové, na které teď narazíme ve všech obchodech od supermarketů až po prodejny oblečení. Personalizované papírové tašky jsou však marketingovou trefou do černého i v případě podnikání v jiné než prodejní sféře. Pojďme se podívat proč.

Volba, která je šetrnější k životnímu prostředí

Velké obchody a firmy, ale i maloobchodníci svým zákazníkům chtějí nabídnout ekologičtější a navíc i lépe vypadající alternativu k plastovým taškám. Jejich výroba i distribuce se z důvodu ochrany životního prostředí totiž značně zredukovala.

Zatímco látkové tašky, jako jsou ty z bavlny nebo juty, jsou fantastické, pro mnoho firem a obchodníků je jejich pořizovací cena až moc velkým zásahem do rozpočtu. Naproti tomu papírové tašky jsou šetrné k životnímu prostředí, v závislosti na kvalitě použitého papíru unesou i poměrně těžký náklad a jejich výroba je cenově přijatelná. Část tašek je biologicky rozložitelná nebo recyklovatelná. A velké procento je také z recyklovatelného materiálu vyrobeno.

Obchodníci, kteří chtějí dělat lepší rozhodnutí v oblasti ekologie a zároveň ušetřit na nákladech, si proto personalizované papírové tašky rychle oblíbili.

Možnost vytvořit jedinečný design

Moderní tiskárny přinášejí při výrobě papírových tašek firmám i jednotlivcům širokou škálu možností. Co do velikosti si můžete vybrat z mnoha formátů na výšku i na šířku. Rozdíly se však najdou i v hloubce reklamní tašky. Vyrobit je ale možné i papírové tašky v různých tvarech.

A díky bohatému výběru barev papírů si lze nechat zhotovit i model, který bude dokonale ladit s osobitým brandem vaší společnosti a dalšími marketingovými nástroji, které používáte. Zároveň si k papírovým taškám můžete vybrat i druh držadel a v případě, že zvolíte šňůrku či saténovou pásku, taktéž jejich barvu.

Vhodná je také povrchová úprava, nebo chcete-li zušlechtění, které vaší personalizované papírové tašce prodlouží životnost. Zvolit můžete zušlechtění matnou či lesklou fólií, parciálním UV lakem, ale dokonce i úpravu anti scratch, která znatelně minimalizuje riziko poškrábání tašky.

Papír přináší luxusní dojem

Na rozdíl od plastu, který s sebou nese pachuť levného a neekologického materiálu, se s papírem pojí samé superlativy. Pomineme-li výše zmiňovanou šetrnost k životnímu prostředí, je nepopiratelné, že papírové tašky vypadají lépe než jejich zmuchlané plastové kolegyně. Proto jde o marketingový předmět, který se u zákazníků těší velké oblibě.

Laminovaná taška s obrázkem, která ukrývá narozeninový dárek, velká taška s nákupem nebo firemní propagační taška, v níž si odnášíte třeba podepsanou smlouvu a dárkový předmět z banky. V každé z těchto možností papírová taška přináší nejen praktické, ale také dobře vypadající řešení. Vaši klienti vás navíc prostřednictvím papírových tašek budou efektivně propagovat kdekoliv, kam s nimi zamíří.




reklamní prostor

Napsat komentář

Your email address will not be published.

Předchozí článek

Hora, jež věčně hoří, není mýtus

Další článek

Indoor cycling: Kolo, které nikam neujede. Jízda na něm má však stejné benefity jako klasická cyklistika

Další čtení

Souhlas se soubory cookie pomocí Real Cookie Banneru