Zdá se, že za oceánem naděloval Santa především headsety k virtuální realitě. Oculus od společnosti Meta, dříve známé jako Facebook, se totiž o Vánocích stala nejstahovanější aplikací ve Spojených státech.
Oculus se po Vánocích dostala na vrchol žebříčků obchodů s mobilními aplikacemi, což naznačuje, že se sluchátka a VR brýle staly nejčastějším dárkem. Týden před vánočními svátky byla aplikace mezi deseti nejstahovanějšími pouze v USA, ale do 26. prosince už byla mezi pěti nejstahovanějšími aplikacemi ve 14 různých zemích a v USA se dokonce stala aplikací číslo 1. Oculus ovládla jak iOS, tak Google Play.
V období mezi 21. a 27. prosincem 2021 byla Oculus stažena 1,3 milionkrát, což představuje týdenní nárůst o 363%. Společnost Sensor Tower, která se zabývá analýzou aplikací, uvádí, že eviduje 13 milionů stažení za celou dobu existence aplikace. To znamená, že v uplynulém týdnu se uskutečnilo 10 % všech instalací.
Během následujících měsíců by se však značka Oculus měla stát minulostí. Už v říjnu společnost Meta uvedla, že platforma ponese název Meta Quest. Brýle pro VR nesou aktuálně jméno Oculus Quest 2.