Nastavit a spravovat PPC kampaň vyžaduje nejen znalosti a zkušenosti, ale také spoustu času. A proto je více než vhodné najmout si na tuto práci někoho, kdo ji udělá za vás. Je ale lepší volbou zaměstnanec firmy, online marketing agentura nebo freelancer? Postupovat metodou pokus-omyl se v tomto případě nevyplácí, jakákoliv změna znamená vyhozené peníze a značnou ztrátu času.
Zaměstnanec
Volba by se měla odvíjet především od velikosti firmy, projektu a rozpočtu. Velké firmy mívají celý tým, který se PPC reklamě věnuje. I menší firmy si však mohou většinou dovolit alespoň jednoho PPC specialistu, který bude ve firmě přímo zaměstnaný a bude tak k dispozici kdykoliv bude třeba. Zároveň máte jistotu, že se bude věnovat pouze vašemu projektu a pochytí informace, které by agentura nedostala. Nevýhodou jsou komplikace v případě odchodu zaměstnance a složitý náborový proces, zejména pokud sami PPC reklamě moc nerozumíte.
Freelancer
Pokud se vaší firmě nevyplatí najímat full-time pracovníka, řešením může být freelancer. Výhodou je, že vždy přesně víte, s kým jednáte, najímáte si konkrétní osobu a pokud se nejedná o úplného začátečníka, máte k dispozici celé portfolio jeho úspěchů. Nevýhodou je nezastupitelnost – v krizové situaci jen těžko dojde k předání všech informací a kampaní.
Agentura
Chcete kampaň spustit co nejrychleji a prakticky bez starostí? Zatímco najmout zaměstnance i najít volného freelancera zabere čas, většina PPC agentur může s prací začít téměř okamžitě. Agentura zajistí kompletní správu kampaní, některé navíc nabízejí také správu sociálních sítí, emailing, copywriting a podobně. Co některým firmám může vadit je to, že si nemohou vybrat, s jakou konkrétní osobou budou spolupracovat. V případě, že si vyberete zkušenou a spolehlivou agenturu, nemusíte se bát neodbornosti nebo nedostatku zkušeností.
Najměte si na PPC reklamu opravdové profesionály. S Adsvantage se vaše PPC kampaň rozběhne už do 7 dní.